--- rig'n'roll ---
--- rig'n'roll ---
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Naptár
2025. Május
HKSCPSV
28
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Riportok
Riportok : Riport 5.

Riport 5.

rinyavas  2005.12.23. 18:58

-

1. Mondanál valamit a Softlab-NSK cégről?
A céget 1991-ben egy csapat programozó indította útjára, akik részt vettek országuk első a virtuális valóságra épülő űrhajós és repülős programjában. Játékokkal 1994-ben kezdtünk el foglalkozni. 1996-ban "A másik 90%" nevű amerikai cég kérésére megjelentettük az első játéksorozatunkat, mely a neuropszichológiára épül. 1997 elején kezdtük meg a “Dal'noboyshchiki” (angolul a Hard Truck) sorozat fejlesztését, mely nagyon sikeresnek bizonyult Oroszországban, Amerikában és Európában. De ami a legfontosabb, hogy minket is nagyon megfogtak ezek a stílusú játékok.
2. Elmondanád, hogy milyen ötlet vezérelt titeket a "Dal'noboyshchiki 3" készítéséhez?
Célunk az volt, hogy az eddigi kamionos játékokhoz képest érdekesebb,
ötletesebb és sokoldalúbb játékot hozzunk létre. Kalifornia, több ezer kilométeres úthálózata, hegyvidéke, óceánpartja, virágzó völgyei, sivatagjai, kiégett kanyonok, hatalmas metropoliszok, kis vidéki "western hangulatú városkák, perzselő déli meleg és özönvízszerű esőzés- mindez együtt ideális helyszínt biztosít a "Dal'noboyshchiki 3"-nak. Mindezen túl kiépített raktárterminál rendszerek és kemény sofőrök várnak a játékosokra.
3. Hány embert foglalkoztat a cég?
A Softlab-NSK-nál körülbelül 60 ember dolgozik. A mi részlegünknél kb.
30 fő található. A munka - relatív dolog. Az első kamionos játékot 10 emberrel készítettük. Minden egyes új játékhoz kb. öt új ember kell. Ezen becslés szerint mostanra kb. 240 főt kéne foglalkoztatni, de bírjuk a jelenlegi állománnyal is.
4. Ha megengeded, folytassuk a játékkal. A "Dal'noboyshchiki 3" motorját mutasd be nekünk, légy oly kedves.
Saját fejlesztésű motort használunk. Szinte teljesen újraterveztük a
"Dal'noboyshchiki 2"-nél használt motort. A változások a grafikát, a fizikát és a mesterséges intelligenciát (AI) érintették. Az eredmény a képeken látható.
5. A játék hivatalos honlapja mikor nyílik meg?
Az oldal majdnem teljesen kész, hamarosan meg nyílik.
6. Mit várhatunk az E3 Expo 2004 bemutatón?
Az E3-on új videót, valamint a rakodó terminál demóját mutatjuk be.
7. Mely stádiumban van a játék?
Nehéz megbecsülni, de több mint az 50%-a készen van.
8. Milyen járművek lesznek és milyen különleges tulajdonságaik lesznek?
Több mint 200 járművet tervezünk a különböző festésekkel együtt. Ennek
több mint a fele kamion. Freightliner, Peterbilt, Kenworth, Navistar
International és más ismert amerikai kamionokat modellezünk le.

9. A járművek törnek majd a játékban? Kiszakadt ajtók, törött szélvédő, defekt ezek lesznek majd, ugye?
Igen ezek lesznek.
10. Lesznek átvezető videók, pl. az árufelvételnél?
Igen és ezeknél is a játék saját motorját használjuk majd.
11. Lehetőség lesz autóvezetésre is?
Erre még korai lenne válaszolni.
12. Tükrök, duda, km számláló és más egyebek lesznek vagy sem?
Természetesen lesznek.
13. Hogyan lehet majd a kameranézetet mozgatni? Olyan lesz a belső nézet, mint a "Dal'noboyshchiki 2"-nél ( Hard Truck 2, King of the Road)
A kamera nézet szabadon választható lesz, pl. nem csak a vezető-, de az utasülésbe is helyezhető lesz.
14. A "Dal'noboyshchiki 3" Amerikában, Kaliforniában játszódik. A kérdés, milyen nyelven beszélnek majd, angolul vagy oroszul?
Mint a moziban, valószínűleg oroszul.
15. A megjelenés dátuma 2005-re tolódik ki?
Úgy tervezzük, hogy 2004 végére befejezzük a játékot, de a megjelenés minden bizonnyal átcsúszik 2005-re.
16. Most épp min dolgoztok?
A városokat, járműveket, karaktereket fejlesztjük tovább és a küldetéseket építgetjük.
17. Lesz külön autószállító tréler?
Igen.
18. Hogy kezdődik a játék? Egy orosz Oroszországból az USA-ba érkezik egy kis összeggel, vesz egy olcsó, rozzant kamiont és terjeszkedni kezd?
Körülbelül igen.
19. Kb. mekkora játék lesz?
Minden valószínűség szerint 3 CD-n fog megjelenni.
20. A játékosnak hosszú idő kell majd, hogy összegyűjtse a pénzt a legjobb kamionra?
Nem gyűjteni kell, hanem keresni. Ez az ésszerű döntéseken és a megfelelő vezetési tudáson múlik majd.
21. Pl. a benzinkúthoz gyalog megyünk majd?
Igen.
22. Mi van akkor, ha a játékos csődbe megy?
A kezdetén, ilyen esetben véget ér a játék, de később a tulajdont (járművek, iroda...) pénzre válthatod, ha megszorulsz.
23. Igor Belago, áruld el nekünk, te is játszol a Dal'noboyshchiki3-mal? Teszteled?
Igen, minden csütörtökön, a játékot meglevő állapotában leellenőrizzük.
24. Hány CD-s lesz a játék?
3 CD-s.
25. hány kamion lesz a játékban és ezekből mennyi van már kész?
A legtöbb kamion már le van modellezve.
26. Röviden elmondanád a játék történetét?
Nem, mert akkor nem lesz olyan érdekes vele játszani.
27. Nappalok-éjszakák, napsütés, eső, köd, hó ezek remélem benne lesznek, esetleg még valami?
Majdnem mindent felsoroltál.
28. Lehet majd gumiköpenyt, illetve egyéb alkatrészeket venni?
Igen.
29. Elérkeztünk az árukhoz... Miket szállíthatunk?
Nagyon széles a választék, a CD játékoktól kezdve az űrteleszkópig, különböző megrendelőknek.
30. Baleset miatt lesz az utakon torlódás?
Ha lerobban a kamion, meg kell javítani, és torlódás esetén alternatív útvonalat keresni.
31. Ha az AI sofőr jön belénk, hívhatjuk a rendőrséget, hogy kifizesse az okozott kárt?
Minden AI sofőrt megbüntetnek a hibáikért nem csak a játékost.
32. Beszélhetünk más emberekkel is (nem csak a bárban lévőkkel)?
A játékosoknak többféle lehetőségük lesz más karakterekkel beszélni, jóval, rosszal egyaránt.
33. Az AI kamionos tud majd adni egy kis gázolajat, ha kifogynánk?
34. Baleset következtében megsérült gyalogost elvihetjük a kórházba?
35. Konvojba haladhatunk majd?
36. Azt hallottam, hogy az utakon másokon segíthetünk. Mi van, ha az a valaki rabló?
Erre korai válaszolni. A játék többféle megoldást tartalmaz majd.
37. A játékos szinteket léphet a játék folyamán?
Lehet, sőt kell is.
38. Fegyveres bandák is lesznek?
39. Minden járműnek a saját motorhangja lesz?
40. Ha például kávézni megyek, közben ellophatják a kamiont?
Erre még túl korai válaszolni.
41. Új fizikai modellezéssel dicsekedhet a Rig'n'Roll?
Igen, pontosan, de ezt majd ti próbáljátok ki.
42. A játékosok elárasztanak titeket a játékkal kapcsolatos kérdésekkel?
Igen...Sajnos fizikailag képtelenség mindenkinek válaszolni.
43. Reméljük az AI kamionok is vontató + pótkocsi felállásba lesznek láthatóak...
Természetesen.
44. Egyik képen azt láttam, hogy az AI kamionban nem ült senki a vezetőülésben. Mikor lesz látható az AI sofőr?
Már elkészült, látható.
45. Milyen kommunikációs eszköz lesz a játékban? Mobiltelefon vagy adó-vevő?
Adó-vevő biztosan lesz, de egy kicsit más lesz, mint a hagyományos társai.
46. A főszereplő fog beszélni? S ha igen, milyen nyelven?
Oroszul természetesen.

47. Mik a további tervek? Dal'noboyshchiki 4?
Az idő majd választ ad arra, hogy terveink valóra válnak, vagy sem.
48. Támogatjátok a Novosibirski Egyetemet? Például egy ottani programozó számíthat arra, hogy elhelyezkedhet a cégeteknél?
Igen, a Novosibirski Állami Egyetem a kedvenc felsőoktatási intézményünk.
49. Lesznek nagy kamionparkolók, ahol a sofőrök pihenhetnek?
Hogyne.
50. Hogyan vehetünk kamiont? Különleges kamionparkolókban, vagy kamion dealerek segítségével?
A valós élethez hasonlóan kamion dealereknél vehetsz majd kamiont.
51. Hogyan vehetünk fel sofőröket a virtuális cégünkhöz?
Csakúgy, mint igazából, állásközvetítő irodán keresztül. A kérdés csak az, hogy a kiszemelt sofőr akar-e a cégednél dolgozni, vagy sem.
52. Lesz saját irodánk, telephelyünk, ahová a felvett sofőrök időnként betérnek?
Igen, természetesen.
53. Általában a sofőrök szeretik a kamionokat a saját ízlésüknek megfelelően díszíteni. Gyári kamionokat kell majd vezetnünk, vagy lesz lehetőség egyedi külalakot adni a kamionnak?
Rengeteg fejlesztési lehetőség lesz, teljesítmény és kinézet szempontjából is.
54. Azt már mondtad, hogy  lehet majd a kamiont fejleszteni. Ezek a módosítások csak a megváltoztatott elem jellemzőit változtatja meg vagy ránézésre is más lesz a kamion? Pl. kerekek.
Némelyik változtatás látható lesz, némelyik nem.
55. Láthatjuk majd, ahogy a kereket kicserélik, vagy valami hasonlót?
Valami hasonlót, igen.

     Köszönjük a játékunk iránti érdeklődéseteket.
     Igor Belago
     Softlab-NSK

 

Forrás: http://kamionszim.fw.hu

 
Számláló
Indulás: 2005-12-22
 
Óra
 
Chat
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros