--- rig'n'roll ---
--- rig'n'roll ---
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Naptár
2025. Április
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
 
Hírek
Hírek : Csak 2005-ben jelenik meg a Rig'n'Roll kamionszimulátor

Csak 2005-ben jelenik meg a Rig'n'Roll kamionszimulátor

rinyavas  2005.12.23. 09:25

Sg.hu vélemény a játékról.

Az orosz Softlab Nsk alkotásáról kiderült, hogy csak 2005 elején fog majd megjelenni, ami persze abból a szempontból nem is annyira rossz hír, hogy addigis dolgozni fognak rajta.

Nem tudni, hogy ennek van-e köze ahhoz a tényhez, hogy készül a 18 Wheels of Steel kamionos játéksorozat 3. része, a 18 Wheels of Steel Pedal to the Metal. Persze majd erről a játékról is összegerebjézem az összes fellelhető információt és jövőhéten megosztom veletek. De előbb lássuk mit is tudunk eddig a Rig'n'Roll-ról.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A játékot a Softlab Nsk fejleszti, akiknek a Hard Truck: Road to Victoryt és a sokáig népszerű Hard Truck 2-t köszönhetjük, szóval van gyakorlata a fiúknak. Az eddig megjelent képek nagyon meggyőzőek, a kamionszimulátorok rajongói dörzsölhetik a markukat. Persze a látvány nem minden, egy ilyen kaliberű játéknál pedig hatványozottan nem. A készítőkkel már több riport is készült amikből kiderült pár lényeges információ.

A játék története már ismert, igaz nem túl eredeti: egy srác 2024-ben Kalifornia független államába érkezik, hogy valóra váltsa álmait: ő legyen az utak királya, és hogy meghódítsa magának az áruszállítói piacot. Rengeteg mérföld és város vár rá, mielőtt elnyeri a legjobb fuvarozónak járó címet. A semmiből kezd egy kis összeggel, de hatalmas akarással. Célja uralni az utakat. A játék felépítése nagy vonalakban ugyanaz, mint az előző részekben. Egy kamionnal elindul a saját áruszállító vállalat, sofőröket lehet felvenni az üzlet bővítése céljából, kiszorítva a konkurenseket a fuvarozói piacról. Persze nem ilyen egyszerű, le kell győzni ellenfeleket, időre le kell szállítani az árút vagy a versenypályán kell bizonyítani a rátermettséget.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A játékban nagy szerepe van a valósághűsének. Kalifornia 6000 km-es úthálózatát 1:10-es arányban sűrítették bele a játékba. Más államba nem lehet majd átmenni, de annyit elárultak, hogy Sierra Nevada hegyeit nem tudták kihagyni. Az út mellett benzinkutak, szervízek, létező városok lesznek. Több mint 100 nagyobb és kisebb város, többek között: San Francisco, Los Angeles, San Diego és San Jose. Az utakon ugyanolyan autók és kamionok fognak előfordulni, mint amilyenek a valós életben is (amerikai, európai és japán járművek). Jelen pillanatban 30-40 autó és kamionmodell van betervezve 4-6 különböző festéssel, de persze a megjelenésig ez még bővülhet.

Az út mellett emberek fognak sétálni, ahogy pár képen már megfigyelhetjük. Persze a készítők kihangsúlyozták, hogy nem Carmageddon stílusú játékot készítenek. ;) A valósághűséghez hozzátartoznak a közlekedési táblák is, amiket nem árt betartani, ugyanis a rendőrök mindig aktívak lesznek. Nem árt ismerni az amerikai közlekedési szabályokat sem, a rendőrök a kihágások után blokádokat is állítanak majd, szóval jó lesz vigyázni. Itt jegyezném meg, hogy szépen kidolgozott törésmodell várható. :)

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A játékhoz egy teljesen új grafikus motort írtak, ami nagyon jól sikerült, ki fogja használni a legújabb videókártyák és a DirectX 9-ben rejlő lehetőségeket. Az út szélén sétáló emberek - ahogy a képeken is megfigyelhetjük - valósághűek lesznek. Persze nagy figyelmet szentelnek a főszereplőkre, magukra a kamionokra is. Részletesen ki vannak dolgozva a kerekektől egészen a kipufogókéményekig. Ha bent ülünk, akkor 360 fokban körbenézhetünk majd megcsodálva a belső értékeket. A műszerek nem csak díszként funkcionálnak majd, lehet használni az indexet, a motorféket és a sebességváltót is. Vezetés közben visszajelzéseket kapunk gépünk állapotáról, amire érdemes figyelni, ugyanis le is robbanhatunk.

Készül többjátékos mód is, amiről még szűkszavúan nyilatkoznak, az viszont megerősítést nyert, hogy nem csak körpályás kamionversenyeken vehetünk részt, hanem az egyjátékos módnak megfelelően cégek versenye várható. Szóval nagyon ígéretes a projekt, reméljük minden rendben lesz és 2005 január 1-én már meg is jelenik :)

 
Számláló
Indulás: 2005-12-22
 
Óra
 
Chat
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros